Hathajooga

Hathajooga on joogan klassinen muoto, muiden joogamuotojen perusta. Rauhallinen ja lempeä hathajooga koostuu asennoista eli asanoista ja hengitysharjoituksesta, jotka vahvistavat kehon ja mielen tasapainoa, elinvoimaa.
Harjoitukset pitävät selän ja nivelet joustavina, edistävät verenkiertoa ja auttavat oikean hengitystekniikan löytymisessä. Hathajooga sopii kaikille ikään ja kuntoon katsomatta. 

Lämpö Yinjooga

Jooga lämpimässä salissa on miellyttävää erityisesti viileinä vuodenaikoina. Lämpö tuo erilaisen vivahteen harjoitukseen.

Turvallisesti infrapunalämmittimien avulla lämmitetyt lihakset ja nivelet voivat saada mahdollisuuden syvempään venymiseen. Siksi erityisesti lämpöjoogassa asanoihin on mentävä tarkasti omia rajoja kunnioittaen.

Koska tunti ei ole hotjooga vaan lämpöjooga, suosittelemme pukeutumaan tunnille kuten pukeutuisit muutenkin yinjoogaan!

​Tunnille voi osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta.

Corejooga

Corejooga kehittää ja lisää kehon voimaa, hallintaa sekä liikkuvuutta. Harjoituksessa keskitytään keskivartalon lihasten aktivoimiseen ja vahvistamiseen sekä tasapainon kehittämiseen monipuolisten joogaliikkeiden avulla. Tunti alkaa hengitysharjoituksella ja kehon herättelyllä, josta jatketaan voima- ja liikkuvuusliikkeisiin. Liikkeistä jokainen voi helposti valita itselleen sopivan tason ja version. Dynaamisen harjoituksen lisäksi corejoogassa on mahdollista saavuttaa kokonaisvaltainen kehon ja mielen harjoitus

Jooga & Rentoutus LIVE-musiikilla

Tule katkaisemaan viikon hulinat lempeän joogan ja rentoutumisen pariin! Luvassa on kehoa hellivä harjoitus, josta jokainen löytää varmasti itselleen sopivat liikkeet. Tunti koostuu alkurentoutuksesta, hengitysharjoituksesta, rauhallisesta lämmittelystä, lämpöä tuovasta aurinkotervehdyssarjasta, lyhyestä flow-sarjasta ja pitkästä loppurentoutuksesta. Loppurentoutuksessa saat nauttia livenä soitetusta musiikista, jonka aikana sävelet resonoivat kehossa ja mielessä äänimaljojen tapaan. Tunti ei vaadi aikaisempaa joogakokemusta. Tarvitset mukaasi vesipullon, villasukat sekä vaatteet, joissa on helppo liikkua. Lämpimästi tervetuloa tunnille juuri sellaisena kuin olet! 

Terve Selkä -jooga

Kaikille mutta etenkin näyttöpäätteellä tai muuten staattisessa asennossa töitä tekevälle erittäin sopiva joogaharjoitus. Tunti sopii sekä alaselkävaivoista että hartiaseudun jäykkyydestä kärsiville. Terve Selkä -joogassa avustamme kehoa vapauttamaan jännitykset myös lämpölamppujen avulla vuodenajasta riippuen. Harjoitus päättyy aina yinjoogan rentouttavaan osioon.